PRODLOUŽENÉ VRÁCENÍ DO 10.1.2025    |  DOPRAVA ZDARMA nad 500 Kč!   podrobnosti  |  Vrácení a výměna zdarma!   podrobnosti

ČASTÉ DOTAZY A PORADNA

Na této stránce najdete seznam nejčastějších zákaznických dotazů. Věříme, že pokud si s něčím nevíte rady nebo vás něco zajímá, pomůže a ušetří čas Vám i nám. Pokud zde však odpověď na svůj dotaz nenajdete, neváhejte kontaktovat naši zákaznickou podporu.

TOP 5 NEJČASTĚJŠÍCH DOTAZŮ

  • výběr dotazů, na které se nás ptáte úplně nejčastěji

  • Když dnes objednám, kdy mi bude zboží doručeno?
    zobrazit podrobnosti
  • Zboží vidím ve vašem e-shopu, ale nejde objednat.
    zobrazit podrobnosti
  • V balíku nebyla faktura.
    zobrazit podrobnosti
  • Platba přes GoPay byla neúspěšná. Vytvořila se mi objednávka?
    zobrazit podrobnosti
  • Balík dorazil, ale něco chybí.
    zobrazit podrobnosti

ZBOŽÍ A JAK OBJEDNAT

  • dotazy a rady ke zboží a jak objednat

  • Jak objednat záclonu v metráži?
    zobrazit podrobnosti
  • Jak objednat závěs v metráži?
    zobrazit podrobnosti
  • Šijete záclony a závěsy na zakázku?
    zobrazit podrobnosti
  • Co znamená "role / návin" u záclon a závěsů?
    zobrazit podrobnosti
  • Jakou vybrat velikost u košile?
    zobrazit podrobnosti
  • Zboží vidím ve vašem e-shopu, ale nejde objednat.
    zobrazit podrobnosti
  • Jak vložit desetinné množství a po kolika cm lze metráž objednávat?
    zobrazit podrobnosti
  • Jak vybrat řasící pásku? A kolik potřebuju?
    zobrazit podrobnosti
  • Chci rozdělit metráž na kusy.
    zobrazit podrobnosti
  • Bude ještě látka nebo příze k dispozici?
    zobrazit podrobnosti
  • Potřebuju větší množství, než uvádíte skladem, třeba 100 m látky, 50 ks povlečení apod.
    zobrazit podrobnosti
  • Chci objednat méně než 1 m látky, třeba jen 30 cm. Je to možné?
    zobrazit podrobnosti

DORUČENÍ ZBOŽÍ A DOPRAVCI

  • dotazy týkající se doručení, dodacích lhůt a dopravců

  • Když dnes objednám, kdy mi bude zboží doručeno?
    zobrazit podrobnosti
  • Objednal/a jsem již před několika dny a objednávka stále nebyla odeslána. Kdy budete odesílat?
    zobrazit podrobnosti
  • Potřebuji zboží dodat rychle a chci DOPRAVU ZDARMA nad 500 Kč. Jde to?
    zobrazit podrobnosti
  • Můžu změnit doručovací adresu, když už byl balík odeslaný?
    zobrazit podrobnosti
  • V době předpokládaného doručení nebudu na doručovací adrese.
    zobrazit podrobnosti
  • Co znamená, když je zboží „na objednávku do X dnů“. Kdy zboží obdržím?
    zobrazit podrobnosti
  • Lhůta pro naskladnění zboží už uplynula a zásilku jste stále neposlali.
    zobrazit podrobnosti
  • Balík dorazil, ale něco chybí.
    zobrazit podrobnosti
  • Zboží přišlo poškozené. Co mám dělat?
    zobrazit podrobnosti
  • Zásilka byla odeslána na jinou výdejnu Zásilkovny nebo Balíkovny.
    zobrazit podrobnosti
  • Nejde mi zvolit požadované výdejní místo Zásilkovny nebo Balíkovny.
    zobrazit podrobnosti

NÁKUP A OBJEDNÁVÁNÍ

  • dotazy souvísející s objednáváním a objednávkami

  • Nedorazilo mi potvrzení objednávky na e-mail
    zobrazit podrobnosti
  • Přijde mi potvrzení objednávky a informace o odeslání zboží?
    zobrazit podrobnosti
  • V balíku nebyla faktura.
    zobrazit podrobnosti
  • Platba přes GoPay byla neúspěšná. Vytvořila se mi objednávka?
    zobrazit podrobnosti
  • Kde najdu platební údaje pro objednávku s platbou předem bankovním převodem?
    zobrazit podrobnosti
  • Co když mám v objednávce některé zboží skladem a některé na objednávku?
    zobrazit podrobnosti
  • Je možné přidat další zboží nebo změnit množství v již vytvořené objednávce?
    zobrazit podrobnosti
  • Jak můžu zrušit svou objednávku?
    zobrazit podrobnosti
  • Odeslal/a jsem k Vám objednávku a potřebuji změnit doručovací adresu.
    zobrazit podrobnosti
  • Potřebuji změnit / opravit fakturu u již dodané objednávky.
    zobrazit podrobnosti
  • Můžete mi poslat zboží později, třeba až za dva týdny a déle, když nyní pošlu objednávku?
    zobrazit podrobnosti
  • Z Heureky mi přišla výzva k hodnocení nákupu, ale zboží ještě nemám.
    zobrazit podrobnosti

SERVIS A OBECNÉ DOTAZY

  • obecné a servisní dotazy

  • Kdy mi přijdou peníze za vrácené zboží?
    zobrazit podrobnosti
  • Potřebuji vzorník látek. Posíláte vzorky záclon nebo látek?
    zobrazit podrobnosti
  • Zašlete mi katalog s vaší nabídkou?
    zobrazit podrobnosti
  • Máte přízi, látku či jiné zboží i v jiných barvách nebo rozměrech?
    zobrazit podrobnosti
  • Sháním konkrétní vzor povlečení. Máte ho?
    zobrazit podrobnosti
  • Můžete mi zaslat reálné foto produktu? Kvůli odstínu barvy?
    zobrazit podrobnosti
  • Můžete mě upozornit, až bude mnou požadované zboží opět skladem?
    zobrazit podrobnosti
  • Jaký je rozdíl mezi žakárovou záclonou, voálem, organzou a sablé?
    zobrazit podrobnosti
  • Kolik potřebuju příze, např. na svetr nebo šálu?
    zobrazit podrobnosti
  • Záclona / závěs má jiné rozměry, než jsem objednal/a. Co s tím?
    zobrazit podrobnosti

REGISTRACE, PŘIHLÁŠENÍ, NEWSLETTER

  • dotazy k registraci, přihlášení a newsletterům

  • Můžu nakoupit bez registrace?
    zobrazit podrobnosti
  • Jaké jsou výhody registrace?
    zobrazit podrobnosti
  • Zapomněl jsem své přihlašovací údaje. Můžete mi je poslat?
    zobrazit podrobnosti
  • Myslím, že mám správné přihlašovací údaje, ale nemůžu se přihlásit.
    zobrazit podrobnosti
  • Jak a kde se můžu registrovat k odběru newsletterů?
    zobrazit podrobnosti
  • Slevový kód za přihlášení k newsletteru mi nefunguje
    zobrazit podrobnosti
  • Proč odebírat vaše newslettery?
    zobrazit podrobnosti