Na této stránce najdete seznam nejčastějších zákaznických dotazů. Věříme, že pokud si s něčím nevíte rady nebo vás něco zajímá, pomůže a ušetří čas Vám i nám. Pokud zde však odpověď na svůj dotaz nenajdete, neváhejte kontaktovat naši zákaznickou podporu.
výběr dotazů, na které se nás ptáte úplně nejčastěji
Když dnes objednám, kdy mi bude zboží doručeno?
zobrazit podrobnosti
doba doručení od expedice zboží, které je skladem, je v rámci 1 - 5 pracovních dnů podle zvoleného způsobu dopravy
po přijetí prochází objednávka automatickým procesem zpracování až po expedici v závislosti na aktuální vytíženosti a chronologickém pořadí. Vaši objednávku tak nelze upřednostnit a vyřídit dříve než jinou.
Zboží vidím ve vašem e-shopu, ale nejde objednat.
zobrazit podrobnosti
pokud jste hledali zboží přes internetový vyhledávač (Google, Seznam, ...), můžete se dostat na historickou podobu stránky se zbožím, které se již neprodává
historickou stránku poznáte tak, že nelze zvolit množství zboží, vložit zboží do košíku a objednat
V balíku nebyla faktura.
zobrazit podrobnosti
fakturu zasíláme pouze elektronicky v příloze informačního e-mailu o vyřízení objednávky ve chvíli, kdy je zásilka expedována
společně se tak snažíme snížit plýtvání papírem a šetřit naši přírodu
Platba přes GoPay byla neúspěšná. Vytvořila se mi objednávka?
zobrazit podrobnosti
platíte-li online přes GoPay a platba nebyla z jakéhokoliv důvodu úspěšná, objednávka do našeho systému nedorazí a je třeba vytvořit zcela novou objednávku
Balík dorazil, ale něco chybí.
zobrazit podrobnosti
kompletnost dodávky zkontrolujte neprodelně po převzetí, viz naše obchodní podmínky
pokud v balíku některé zboží z objednávky chybí, moc se Vám omlouváme za pochybení
je-li vybraná výška dostupná na více rolích, objednejte z role, na které je dostatečné nebo větší množství, které potřebujete
pokud potřebujete větší množství než je skladem, objednejte z "role 1 - více na objednávku do 14 dnů"
když záclona nebo výška nemá "roli 1", větší množství už nelze u dodavatele zajistit
poté zadejte do kolonky "Množství" požadovanou šířku (pro desetinné množství napište do kolonky např. "2,5" = 2,5 m šíře)
vložte do košíku a máte hotovo :-)
Jak objednat závěs v metráži?
zobrazit podrobnosti
závěsy se objednávají obdobně jako záclony v metráži
na rozdíl od záclon má však závěs pevně danou šíři a Vy si objednáváte výšku
je-li závěs dostupný na více rolích, objednejte z role, na které je dostatečné nebo větší množství, které potřebujete
pokud potřebujete větší množství než je skladem, objednejte z "role 1 - více na objednávku do 14 dnů"
když závěs nemá "roli 1", větší množství už nelze u dodavatele zajistit
požadovanou výšku napište do kolonky množství (pro desetinné množství napište do kolonky např. "2,5" = 2,5 m výška)
vložte do košíku a máte hotovo :-)
Šijete záclony a závěsy na zakázku?
zobrazit podrobnosti
bohužel šití ani stříhání záclon nebo závěsů na míru neprovádíme
Co znamená "role / návin" u záclon a závěsů?
zobrazit podrobnosti
veškeré metrážové zboží je nám dodáváno na rolích
u každé role je pak uvedeno, kolik metrů je na ní navinuto
objednat si tak můžete přesně tolik, kolik chcete (nejlépe z role, kde je dostatečné nebo větší množství, které potřebujete)
metráže jsou nehotové, tj. výsledné záclony nebo závěsy je třeba ušít
Jakou vybrat velikost u košile?
zobrazit podrobnosti
základní parametr pro výběr košile je obvod krku. Nikdy nevybírejte košili s menším obvodem krku než má nositel, i když ostatní parametry, jako obvod hrudníku, pasu a další nesedí s parametry nositele
pokud máte zvolenou velikost podle obvodu krku, ale ostatní míry neodpovídají mírám nositele nebo velikosti, kterou obvykle nositel má, nemusí Vám košile přesně sedět
objednat můžete najednou i více velikostí od stejné košile, doma vyzkoušet a nehodící se velikosti nám zdarma vrátit přes Zásilkovnu
Zboží vidím ve vašem e-shopu, ale nejde objednat.
zobrazit podrobnosti
pokud jste hledali zboží přes internetový vyhledávač (Google, Seznam, ...), můžete se dostat na historickou podobu stránky se zbožím, které se již neprodává
historickou stránku poznáte tak, že nelze zvolit množství zboží, vložit zboží do košíku a objednat
Jak vložit desetinné množství a po kolika cm lze metráž objednávat?
zobrazit podrobnosti
desetinné množství je třeba ručně vepsat do příslušné kolonky (př.: potřebuji 1,5 m látky / záclony / závěsu, do kolonky množství napíšu "1,5"
většinu metrážového zboží lze objednávat po násobcích 5 cm (př.: "1,05" znamená 1 m a 5 cm)
minimální množství na objednání je u většiny látek 1 m
Jak vybrat řasící pásku? A kolik potřebuju?
zobrazit podrobnosti
řasící pásky v šíři 2,5 cm jsou vhodné zejména na záclony do výšky cca 180 cm
pokud máte vyšší záclonu než 200 cm, můžete použít i širší pásky od 5 cm výše. Záclona bude lépe držet tvar.
na závěsy a těžké blackoutové závěsy doporučujeme volit rovnou pásky od šíře 5 cm a více
šířku záclony / závěsu a délku pásky vybíráme podle šířky garnýže, nikoliv okna, a poměru řasení pásky
řasící poměr udává, na jakou šířku se záclona / závěs při maximálním stažení dostane
Př.: řasící poměr 1:2, šířka garnýže je 3 m, potřebná šířka záclony a délka pásky je 6 m, po maximálním stažení pásky bude mít záclona šířku 3 m v nařaseném stavu
Př.: řasící poměr 1:1,5, šířka garnýže je 2 m, potřebná šířka záclony a délka pásky je 3 m, po maximálním stažení pásky bude mít záclona šířku 2 m v nařaseném stavu
zjednodušeně: záclony a pásky potřebuji x-násobek šířky garnýže, kde "x" je poměr řasení
Chci rozdělit metráž na kusy.
zobrazit podrobnosti
objednanou metráž Vám rádi můžeme rozdělit pouze napůl
náročnější rozdělení na více kusů, např. 8 m na 4 kusy po 2 m však neprovádíme
Bude ještě látka nebo příze k dispozici?
zobrazit podrobnosti
látky a příze naskladňujeme vždy jednou za čas nepravidelně, a nevíme tak, zda se který vzor či barva ještě v nabídce objeví
na stránce nedostupného zboží, kterou Vám našli vyhledávače, si však můžete nastavit upozornění na e-mail, kdy bude zboží opět skladem
Potřebuju větší množství, než uvádíte skladem, třeba 100 m látky, 50 ks povlečení apod.
zobrazit podrobnosti
pokud produkt nemá možnost objednat větší množství "na objednávku do X dnů", zboží nelze běžně doobjednat u dodavatele
v případě požadavku na odběr většího množství, např. 50 m látky a více, 20 kusů povlečení a více nás můžete kontaktovat a pokusíme se ověřit možnosti dodání
Chci objednat méně než 1 m látky, třeba jen 30 cm. Je to možné?
zobrazit podrobnosti
Bohužel toto není možné. Valnou většinu látek u nás lze objednávat od minimálního množství 1 m
DORUČENÍ ZBOŽÍ A DOPRAVCI
dotazy týkající se doručení, dodacích lhůt a dopravců
Když dnes objednám, kdy mi bude zboží doručeno?
zobrazit podrobnosti
doba doručení od expedice zboží, které je skladem, je v rámci 1 - 5 pracovních dnů podle zvoleného způsobu dopravy
po přijetí prochází objednávka automatickým procesem zpracování až po expedici v závislosti na aktuální vytíženosti a chronologickém pořadí. Vaši objednávku tak nelze upřednostnit a vyřídit dříve než jinou.
Objednal/a jsem již před několika dny a objednávka stále nebyla odeslána. Kdy budete odesílat?
zobrazit podrobnosti
kusové zboží skladem obvykle expedujeme v den objednání, nejpozději do 1 pracovního dne od přijetí objednávky
metrážové zboží skladem obvykle expedujeme do 4 pracovních dnů
kusové i metrážové zboží na objednávku obvykle expedujeme po naskladnění od dodavatele do 5 pracovních dnů
Potřebuji zboží dodat rychle a chci DOPRAVU ZDARMA nad 500 Kč. Jde to?
zobrazit podrobnosti
pokud na doručení zboží spěcháte, DOPRAVA ZDARMA nad 500 Kč nebude to pravé pro Vás. Doporučujeme zvolit některý z placených, ale expresních způsobů dopravy, jako GLS nebo Česká pošta - Balík do ruky.
Můžu změnit doručovací adresu, když už byl balík odeslaný?
zobrazit podrobnosti
Bohužel ne. Pokud Vám již přišla informace o vyřízení objednávky a expedici zásilky, není možné doručovací adresu změnit.
V době předpokládaného doručení nebudu na doručovací adrese.
zobrazit podrobnosti
pokud máte dopravu s doručením na adresu a víte, že v době doručení na ní nebudete přítomní, požádejte o převzetí blízkou osobu nebo kontaktujte dopravce a dohodněte se na změně doručovací adresy, jiném termínu doručení nebo uložení na výdejním místě
Co znamená, když je zboží „na objednávku do X dnů“. Kdy zboží obdržím?
zobrazit podrobnosti
obvykle je zboží na objednávku do 14 pracovních dnů (některé však může mít i delší lhůtu pro naskladnění, např. 21 nebo 28 pracovních dnů)
jde o lhůtu, do kdy obvykle naskladníme zboží od dodavatele poté, co na něj od Vás obdržíme objednávku
Lhůta pro naskladnění zboží už uplynula a zásilku jste stále neposlali.
zobrazit podrobnosti
lhůtu pro naskladnění zboží počítáme v pracovních dnech. O víkendech či státních svátcích my, dodavatelé ani dopravci nejsme v provozu.
objednáte-li tedy zboží např. v pátek večer nebo o víkendu, můžeme jej pro Vás objednat u dodavatele nejdříve v pondělí
lhůta pro naskladnění je orientační, někdy se proto může prodloužit v závislosti na situaci u dodavatele
pokud i přes výše uvedené je lhůta již opravdu dlouhá, vždy nás můžete kontaktovat a pokusíme se zjistit bližší informace
Balík dorazil, ale něco chybí.
zobrazit podrobnosti
kompletnost dodávky zkontrolujte neprodelně po převzetí, viz naše obchodní podmínky
pokud v balíku některé zboží z objednávky chybí, moc se Vám omlouváme za pochybení
kompletnost dodávky a stav zboží zkontrolujte neprodelně po převzetí, viz naše obchodní podmínky
z 90 % dojde k poškození zásilky během přepravy. Zásilky s viditelně poškozeným nebo roztrženým obalem reklamujte u dopravce ihned při převzetí.
v případě potřeby kontaktujte naši zákaznickou podporu a pokusíme se spolu situaci vyřešit
Zásilka byla odeslána na jinou výdejnu Zásilkovny nebo Balíkovny.
zobrazit podrobnosti
Toto se bohužel může stát. Nejčastěji jde o vytížená období, jako jsou Vánoce, náhlé uzavření výdejny apod. V takovém případě systém automaticky najde nejblížší volné výdejní místo, kam bude zásilka doručena.
Nejde mi zvolit požadované výdejní místo Zásilkovny nebo Balíkovny.
zobrazit podrobnosti
v tomto případě má výdejní místo plnou kapacitu zásilek, bude uzavřeno v době, kdy by Vám měla být zásilka vydávána a podobně. Zvolte tedy jiné blízké místo, kde jsou kapacity volné, a budete tak mít jistotu doručení.
NÁKUP A OBJEDNÁVÁNÍ
dotazy souvísející s objednáváním a objednávkami
Nedorazilo mi potvrzení objednávky na e-mail
zobrazit podrobnosti
zkontrolujte ve své e-mailové schránce složky jako "spam", "hromadné", "promo" apod. Podle toho, jak máte nastavenou svou e-mailovou schránku mohou některé domény zprávy z e-shopu nesprávně vyhodnotit jako výše uvedené.
je možné, že jste nesprávně zadali e-mailovou adresu (nejčastěji překlep). Jste-li si jistí, že jste objednávku v poslední kroku skutečně odeslali, raději nás kontaktujte. Nesprávná e-mailová adresa putuje dále celým procesem vyřízení objednávky a nepřišly by Vám ani žádné další informace, např. o expedici od dopravce.
Přijde mi potvrzení objednávky a informace o odeslání zboží?
zobrazit podrobnosti
jestli jste zadali správně e-mailovou adresu a v posledním kroku objednávku odeslali kliknutím na tlačítko "Odeslat objednávku", mělo by Vám potvrzení během chvíle dorazit
pokud e-mail nedorazil, mohl ve Vaší schránce spadnout do složky "spam", "hromadné", "promo" a podobně
informaci o vyřízení objednávky spolu s elektronickou fakturou Vám zašeleme v den expedice zásilky
V balíku nebyla faktura.
zobrazit podrobnosti
fakturu zasíláme pouze elektronicky v příloze informačního e-mailu o vyřízení objednávky ve chvíli, kdy je zásilka expedována
společně se tak snažíme snížit plýtvání papírem a šetřit naši přírodu
Platba přes GoPay byla neúspěšná. Vytvořila se mi objednávka?
zobrazit podrobnosti
platíte-li online přes GoPay a platba nebyla z jakéhokoliv důvodu úspěšná, objednávka do našeho systému nedorazí a je třeba vytvořit zcela novou objednávku
Kde najdu platební údaje pro objednávku s platbou předem bankovním převodem?
zobrazit podrobnosti
platební údaje jsou uvedeny přímo v potvrzení objednávky, které Vám dorazí na e-mail po jejím úspěšném vytvoření
informaci s platebními údaji zasíláme pro jistotu ještě jednou v samostatném e-mailu ve chvíli, kdy objednávka přejde z e-shopu do našeho interního systému
Co když mám v objednávce některé zboží skladem a některé na objednávku?
zobrazit podrobnosti
v takovém případě čekáme, až je veškeré objednané zboží skladem a teprve poté odesíláme kompletní zásilku
k rozdělení objednávky a zaslání na části přistupujeme pouze ve výjimečných případech po dohodě se zákazníkem
Je možné přidat další zboží nebo změnit množství v již vytvořené objednávce?
zobrazit podrobnosti
chcete-li svou objednávku změnit, informujte nás prosím co nejdříve
jakmile Vám již přišla informace o expedici zásilky, není změna možná. V takovém případě využijte odstoupení od smlouvy do 14 dnů nebo zásilku nepřebírejte.
Jak můžu zrušit svou objednávku?
zobrazit podrobnosti
chcete-li svou objednávku zrušit, informujte nás prosím co nejdříve
jakmile Vám již přišla informace o expedici zásilky, není zrušení možné. V takovém případě využijte odstoupení od smlouvy do 14 dnů nebo zásilku nepřebírejte.
Odeslal/a jsem k Vám objednávku a potřebuji změnit doručovací adresu.
Můžete mi poslat zboží později, třeba až za dva týdny a déle, když nyní pošlu objednávku?
zobrazit podrobnosti
Bohužel ne, zboží nerezervujeme. Po přijetí přejde objednávka do automatického procesu vyřízení a bude co nejdříve vychystána a odeslána.
Z Heureky mi přišla výzva k hodnocení nákupu, ale zboží ještě nemám.
zobrazit podrobnosti
na zasílání výzev k hodnocení nákupu z Heureky nemáme žádný vliv
výzvu k hodnocení Vám zasílá přímo portál Heureka po automaticky nastavené lhůtě bez ohledu na skutečný stav objednávky či uváděnou dostupnost zboží, a tedy i případnou delší dodací lhůtu
SERVIS A OBECNÉ DOTAZY
obecné a servisní dotazy
Kdy mi přijdou peníze za vrácené zboží?
zobrazit podrobnosti
v případě vrácení peněz na Váš účet zasíláme do 7 pracovních dnů od zpracování vráceného zboží nebo potvrzení zrušené objednávky (či její části)
v případě online platby přes GoPay proběhne refundace stejným způsobem jako platba do 3 pracovních dnů od zpracování vráceného zboží nebo potvrzení zrušené objednávky (či její části)
Potřebuji vzorník látek. Posíláte vzorky záclon nebo látek?
zobrazit podrobnosti
vzorníkem látek, záclon a další metráže nedisponujeme
vzorek konkrétní látky Vám rádi zašleme zdarma dopisem Českou poštou
vzorky zdarma zasíláme do 5 kusů, v případě většího množství je cena na individuální domluvě
zboží musí mít uvedeno alespoň nějaké množství skladem. Pokud jej skladem nemáme, nemůžeme poslat vzorek.
žádost o vzorek nám zašlete na e-mail info@textilcentrum.cz, kde uveďte celé jméno a adresu a odkazy na zboží, od kterého si vzorky přejete
Zašlete mi katalog s vaší nabídkou?
zobrazit podrobnosti
tištěný katalog nevydáváme
veškerou a kompletní nabídku najdete vždy na stránkách našeho e-shopu
Máte přízi, látku či jiné zboží i v jiných barvách nebo rozměrech?
zobrazit podrobnosti
k dispozici jsou vždy pouze ty barvy, rozměry a varianty, které jsou dostupné k objednání v e-shopu
Sháním konkrétní vzor povlečení. Máte ho?
zobrazit podrobnosti
pokud jste vzor nenašli v nabídce e-shopu k objednání, nemáme jej k dispozici. Pravděpodobně jde o již vyprodaný vzor u výrobce a takový nejsme schopni zajistit.
Můžete mi zaslat reálné foto produktu? Kvůli odstínu barvy?
zobrazit podrobnosti
bohužel toto není z naší strany možné
žádným fotoaparátem nikdy nelze zachytit odstín barvy tak, jak jej vidíte ve skutečnosti. Každý fotoaparát a následně display či monitor zobrazuje barvy jinak.
Můžete mě upozornit, až bude mnou požadované zboží opět skladem?
zobrazit podrobnosti
aktivně bohužel nejsme schopni Vám zaslat informaci, že se některé zboží opět naskladnilo
můžete si však nastavit automatické hlídání dostupnosti v detailu produktu a dostat upozornění na e-mail, když se zboží znovu naskladní
Jaký je rozdíl mezi žakárovou záclonou, voálem, organzou a sablé?
zobrazit podrobnosti
žakár je tkaná, složitější textilní vazba nebo vzor s typickou strukturou. Jde o "klasické" nadčasové záclony vyznačující se kvalitou a svou nadčasovostí.
voál je lehká mřížovitá tkanina v plátnové vazbě z hladké, ostře kroucené příze. Jde o "mléčné", splývavé "závoje", které jsou méně průhledné než organza, a zachycují tak více světla proudícího do místnosti. Mají příjemný jednobarevný vzhled nebo vzory.
organza je velmi lehká záclona s jemnou lesklou strukturou, obvykle tenčí, lehčí a průhlednější než voál, avšak méně splývavá
sablé je velmi jemná a lehce lesklá záclona s jemnou strukturou a splývavější než organza
Kolik potřebuju příze, např. na svetr nebo šálu?
zobrazit podrobnosti
na tuto otázku zná odpověď jediná osoba - ta, která oděv plete a pro koho jej plete :-)
pokud ještě nemáte tolik zkušeností, doporučujeme vyhledávat různé zájmové weby na toto téma
Záclona / závěs má jiné rozměry, než jsem objednal/a. Co s tím?
zobrazit podrobnosti
k měření metrážového zboží používáme cejchované dřevěné metry, které prochází každý rok certifikací
měření jiným metrem (zvláště klasické krejčovské, galanterní apod.) nelze považovat za přesné
na takových domácích metrech můžete naměřit o několik centimetrů více či méně, v závilosti na kvalitě použitého metru
je-li však rozdíl např. 10 cm a více, mohlo dojít k chybě. V takovém případě kontaktujte naši zákaznickou podporu
REGISTRACE, PŘIHLÁŠENÍ, NEWSLETTER
dotazy k registraci, přihlášení a newsletterům
Můžu nakoupit bez registrace?
zobrazit podrobnosti
ano, jste-li maloobchodní zákazník, běžný kupující - spotřebitel, můžete nakoupit i bez registrace
u velkoobchodních zákazníků je registrace povinná
Jaké jsou výhody registrace?
zobrazit podrobnosti
historie všech Vašich objednávek. Snadno tak můžete vyhledat a znovu objednat již dříve zakoupené zboží.
sledování stavu objednávky
možnost uložení produktů do seznamu oblíbených
automatické vyplnění adresy a dalších údajů při tvorbě nové objednávky
Zapomněl jsem své přihlašovací údaje. Můžete mi je poslat?
zobrazit podrobnosti
ne, Vaše přihlašovací údaje neznáme a nemáme možnost je jakkoliv měnit
pokud jste zapomněli své heslo, nechte si vygenerovat nové, pomocí kterého se přihlásíte a poté si heslo opět změníte
Myslím, že mám správné přihlašovací údaje, ale nemůžu se přihlásit.
zobrazit podrobnosti
zkontrolujte, zda v přihlašovacím e-mailu nebo hesle nemáte překlep
za překlep je považována i mezera, např. před nebo za heslem či přihlašovacím e-mailem
ujistěte se, že používáte skutečně správný přihlašovací e-mail
Jak a kde se můžu registrovat k odběru newsletterů?
zobrazit podrobnosti
přihlášení k newsletteru můžete provést v zápatí (na konci) každé stránky
do příslušného políčka napište svůj e-mail a klkněte na tlačítko "Přihlásit odběr"
přihlásit k odběru můžete také v nastavení svého účtu po registraci a přihlášení
odběr newsletteru můžete přihlásit také při tvorbě objednávky v části rekapitulace těsně před odesláním objednávky
Slevový kód za přihlášení k newsletteru mi nefunguje
zobrazit podrobnosti
pro obdržení slevového kódu na první nákup za přihlášení k newsletteru musíte využít vyskakovací okno, které tuto výhodu výslovně nabízí. Při pozdějším přihlášení, např. přes formulář v zápatí stránky již tato limitovaná nabídka neplatí.
slevový kód Vám dorazí v dalším samostatném e-mailu. Nejdříve je třeba v prvním potvrzovacím e-mailu kliknout na "Potvrdit odběr"
nefunguje-li Vám kód po zadání do příslušné kolonky, ujistěte se, že splňujete podmínky pro použití kódu a že v kódu nejsou překlepy, prázdné mezery a podobně
Proč odebírat vaše newslettery?
zobrazit podrobnosti
vždy budete jako první vědět o nových produktech v našem sortimentu
nepropásnete žádnou akci nebo slevu
neuniknou Vám ani naše soutěže o slevy nebo hodnotné dárky
Login and Registration Form